she said; under the helios

Victoria's Secret & Body Shop

Publicerad 2012-08-15 08:17:53 i Bodycare,

BERRY KISS Body Mist från Victorias Secret (luktar så gott ;-;)
GRAPESEED Glossing Serum från Body shop (fixar ditt hår på nolltid, några droppar efter duschen och jäklar vad lent och bra det blir)

Har ni några favoriter att tipsa om? Speciellt när det gäller slitet hår? Har precis börjar sakta men säkert efterlängta platina-blond dip-dye och det som tar ju lite på håret, hehe.

tankar

Postat av: viktoria

Publicerad 2012-08-15 09:50:38

du har en himla fin header! :)

Svar: tack så hemskt mycket ;-;
Sara Rosberg

Postat av: Frida

Publicerad 2012-08-15 12:12:51

victorias secret perfymerna luktar så gott!

och tack så jättemycket fina du :)

Postat av: Leone

Publicerad 2012-08-15 13:34:13

Vilka bra tips!

Sv: Haha, tack vad snällt. Paj- saken var verkligen god, ja :)

Svar: Kul att du tycker det :D
Aviiisss vill också äta god paj :)
Sara Rosberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

under the helios

Min profilbild

hej hej. sara heter jag. norrlänning som flytt till osaka, japan i april 2012, där jag studerar språk och grafisk design i tre år framöver. jag har rest väldigt mycket i mina dagar och jag gillar att ösa upp lite foton från här och där när jag känner mig nostalgisk. jag gillar konserter, kläder, majs & foto och jag saknar min hund varje dag. typ. Funderingar? Maila vetja! [email protected] 皆様、こんにちは初めまして。サラと申します。大阪に住んでいる国費留学生です。音楽、洋服、写真を取る事などが大好きです。よろしく!

kategorier

arkiv

prenumerera