she said; under the helios

Ni vet när man håller på att kvävas och bara måste börja om

Publicerad 2012-08-09 15:34:14 i Allmänt,

Ny blogg, som ser ut som jag vill att den ska se ut! Jag vet inte när jag kommer börja använda den, eller till vad. Vi tar ett steg i taget så länge det känns bra, liksom. Har fortfarande massa finjusteringar som måste tillfredställa min OCD vad gäller CSS och layout-making. Som ni ser i min header så är jag ute och flyger i universum och jag kan för allt jag är inte bestämma mig om jag gillar den eller tycker den är sjukt jävla ful, haha. Ääänywho. Hej. Hur mår ni? Jag mår bra. Ska precis mysa ner mig med en film och invänta att en ny dag ska starta. Vad ska vi se på? The Mutilator? Batman? Paranomal Activity -Tokyo Night-? Så jäkla bra att det finns full movies på YouTube för oss som är för dålig på internet för att ladda hem. (Vi kan låtsas att jag inte vill åka fast istället.)

tankar

Postat av: Anja

Publicerad 2012-08-11 05:02:48

JÄTTEFIN HEADER!!! Och jag räknar redan ner dagarna tills i jul, det skulle vara helt underbart om du kom hem <3<3<3

Svar: TACK!!!11!!! åh jag hoppas hoppas hoppas!!! vore så jävla kul. innebär det att du är hemma i jul alltså??? :D
Sara Rosberg

Postat av: Lisa.F

Publicerad 2012-08-11 09:21:48

Din header är supersnygg!
Cool blogg ! :)

Svar: Tack så hemskt mycket :D Tack för titten!
Sara Rosberg

Postat av: Anja

Publicerad 2012-08-12 00:09:27

KLART jag är hemma i jul!!!

Svar: BRA!!
Sara Rosberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

under the helios

Min profilbild

hej hej. sara heter jag. norrlänning som flytt till osaka, japan i april 2012, där jag studerar språk och grafisk design i tre år framöver. jag har rest väldigt mycket i mina dagar och jag gillar att ösa upp lite foton från här och där när jag känner mig nostalgisk. jag gillar konserter, kläder, majs & foto och jag saknar min hund varje dag. typ. Funderingar? Maila vetja! [email protected] 皆様、こんにちは初めまして。サラと申します。大阪に住んでいる国費留学生です。音楽、洋服、写真を取る事などが大好きです。よろしく!

kategorier

arkiv

prenumerera