she said; under the helios

För att liva upp en helt vanlig måndag

Publicerad 2012-08-27 12:35:36 i inspiration, vardag,

Så har jag klippt ihop lite fina saker. Har en BOY LONDON kick lately, man ser det verkligen överallt över hela världen just nu och jag är lite sugen att följa med i hela vågen för vad kan gå fel med svart vitt och grafiska stenhårda tryck? Inget kan gå fel. Vi får se om jag nånsin har pengar för fashion igen. Igår hade någon haft kul och gjort hål i mina cykel-däck så det var bara att vandra till närmsta cykelaffär och få dem fixade för 400:-. :( Om pappa hade funnits i Japan hade det bara kostat ett cykelplåster! Pappa är bäst. (Blir lite paranoid över den konstiga Japanen jag nämnde i ett tidigare inlägg, tänk om han fattade att mailen jag gav var fake och han blev förbannad och valde att hämnas eller nåt och gav sig på min cykel uhuhu.) Nej, så var det nog inte :c

Verkar faktiskt som att jag kommer komma hem i jul, och jag blir så varm i själen bara jag tänker på det. Mysa med hela familjen, köpa galna julklappar från Japan till småbarnen. Längtar att rulla runt i högar av snö med pulka och Maja och Anja och Viktoria och Malin och Jeppe och Simon och Marcus och Victor och Frippe och Expert gänget och ni vet alla fina som hänger i de trakterna. Och min vovve min finaste vovve jag kommer börja storgrina på tågstationen när han kommer springandes mot mig. BUHUHUHUH.

Men innan jag förtjänar sån lycka så måste jag klara av JLPTN2. So back to the books I go. Lämnar er med fina saker hejdå.






 

tankar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

under the helios

Min profilbild

hej hej. sara heter jag. norrlänning som flytt till osaka, japan i april 2012, där jag studerar språk och grafisk design i tre år framöver. jag har rest väldigt mycket i mina dagar och jag gillar att ösa upp lite foton från här och där när jag känner mig nostalgisk. jag gillar konserter, kläder, majs & foto och jag saknar min hund varje dag. typ. Funderingar? Maila vetja! [email protected] 皆様、こんにちは初めまして。サラと申します。大阪に住んでいる国費留学生です。音楽、洋服、写真を取る事などが大好きです。よろしく!

kategorier

arkiv

prenumerera