she said; under the helios

iMac

Publicerad 2013-02-25 14:44:16 i Allmänt,

Köpte en ny kompis häromdagen. 
Jävlar vad cool han är!

Målade lite också
inspirerad av Pixiecold på dA, sjukt jävla duktig. jag blev lite nöjd men tyckte det blev för mycket med inramningen av kladdet runtom. men men, för en första gång med vattenfärg är det okej väl!

sen ritade jag världens bästa kyo också, var ett tag sen. 


hittade en hund som såg ut som en grå miniludde, var så nära på att bara lyfta upp den och springa hem med han.
 
igår beställde jag en ritplatta också, så jag kan börja måla digitalt. är så himla pepp på att börja designskola nu, det riktigt kliar i fingrarna. greja på och ha sig med olika projekt, rita på lektionstid, visa upp och få tillgång till skrivare och annat tjoffs. aahhh media all over again fast i japan och mycket högre nivå! 120% från början till slut lets go!

fast först måste jag bara ta examen från JASSO först. sista skolveckan nu, sen har vi lektioner fram tills onsdag (?) den femte mars, sen är vi ledig fram tills avslutningen den femtonde, sen är jag ledig igen tills school orientation den 3 april. 

har fixat baito tillstånd nu också, som ska hämtas ut om en vecka. ska börja tjäna fett me cäsh wallah.

viktoria babe tack för frågorna! ska definitivt svara på dem!! 

tankar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

under the helios

Min profilbild

hej hej. sara heter jag. norrlänning som flytt till osaka, japan i april 2012, där jag studerar språk och grafisk design i tre år framöver. jag har rest väldigt mycket i mina dagar och jag gillar att ösa upp lite foton från här och där när jag känner mig nostalgisk. jag gillar konserter, kläder, majs & foto och jag saknar min hund varje dag. typ. Funderingar? Maila vetja! [email protected] 皆様、こんにちは初めまして。サラと申します。大阪に住んでいる国費留学生です。音楽、洋服、写真を取る事などが大好きです。よろしく!

kategorier

arkiv

prenumerera